Från 15 till 12

Måste skynda mig helt plötsligt. Ett snabbt kast i planerna, och istället för 15:00 skall vi ses klockan 12. Hade jag vetat det tidigare hade jag varit redo för länge sedan. Fast nu är jag helt plötsligt sen, fast att jag inte kunde gjort något annorlunda. Jag har inte möjlighet att låna en bil heller, och jag gillar inte att låna saker av folk. Fast att sånt här ens sker… Det borde finnas lagar som förhindrar sånt här, jag blir arg. Trots att det inte finns anledning, jag vill bara veta saker så jag kan förbereda mig. Fast ändå så blev det annorlunda, från tre till tolv. Det är inte mycket att göra åt, fast jag hade inte legat kvar och drömt om badkar som nu.

En fotpall är på önskelistan, fast inte topp 5…

Möbler som lockar

Jag hade exempelvis planer på att kolla på lite möbler just då. Online, visst, men ändå. Jag har en del jag vill köpa, fast inte har jag lyckats spara ihop till ens…

Fotpall till soffan

Det är något jag kom fram till att jag måste köpa; en fotpall till soffan eftersom det blir så mycket bekvämare då. Det är ännu viktigare med fåtöljer, alltså att fåtöljer med fotpall är nästan ett måste och att de blir så mycket skönare, och Så mycket bättre relativt sett. Fast soffan är bättre i grunden, så fåtöljer måste vara något mycket större än det låtsades.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started